1.Tombstone 7/10
2.Cobra 5/10
3.Rambo II 5/10
4.Skrzyżowanie Kassandra 4/10
5.Spisek 2/10
A co mi tam, dam listę od siebie.
1. Tombstone 10/10
2. Ucieczka na Atenę 7/10
3. Rambo II 7/10
Reszty jeszcze nie widziałem. Mam nadzieję, że wkrótce uda mi się zobaczyć "Lewiatana", bo Petera Wellera bardzo lubię.